lørdag 4. april 2009

Kongelig besøk frå Olden


Ikkje av oldinger.... men av Katarina:D Teamet er i ekstase, og stemninga er i taket ettersom det fine besøket har beslutta seg for å tilbringe ei heil HELG i Tønsberg. Kan det bli betre?? Det er tid for FEST:D

De 25 prosentene i teamet som er av mannlig kjønn, myser og tenker svalt. Kven er denne jenta, eller som Petter Dass skriver; Quide? Konkluderer med at besøket er godt:)

Cecilie lener seg over benken og spør undringsfullt: Hva skjer med Per Sigve neste år?? Per Sigve svarer kort og konsist, men likevel gjennomtenkt(at han får til begge deler er et mysterium): "Jeg skal videreføre min musikalske karriære". Kva no enn det skal bety? Men hvor skal du gjøre dette? "På månen" svarer Per Sigve, med eit sleipt smil. Hvor stor har din produksjon vært dette året? "Det er vanskelig å gi et konkret svar. Vi må huske på at jeg er en kunstner der kvalitet er viktigere enn tall, men 40 sanger." Intervju slutt...

Tilbake til festen!

4 kommentarer:

Hanne sa...

Visste ikke at "du" hadde blogg, så kult!:)
Jeg kom noen runder rundt, men om det var så lurt er et annet spørsmål, har ikke blitt så mye bedre. Konserten i går ble tilbragt sittende på bakerste benk i bygdahuset med Kristina som og har blitt syk..:P men det var gøy for det:)
Håper alt er bra, og at været er bedre i Tønsberg enn i Balestrand!

Elisabeth Eide sa...

uff då! men det er godt du offra deg for misjonen! eg e stolt:)

JA været er bedre her enn i baleby, her e det strålande sol og gode greier:)

Du må helse ne sjuke Kristina og då! God bedring te dåkke begge!

Elise sa...

å e som alltid har trodd at Katarina va en olding?! :D

men e åsså har blogg :D
elisea91.blogg.no
de e bare å kommentere i vei viss du gidde, for de e de ingen andre som gjør ;P

ps. gleda me til olden i sommer :D

Elise sa...

okei..
dokke oppdatera bloggen litt sjelden syns e.. men bare fortsett å kommenter på bloggen min, de lika e :D :D