tirsdag 11. november 2008

Oppdatering


Her går de grævla bra, som vaneligt. vi har nettopp feira get focused å sitter igjen med gode intrykk og inspirasjon! Her driver vi me vårt, Per Sigve driver mye med musikk ved hjelp av digitale teknologiske hjelpemidler. mens de andre ålstrer rundt i huset, å får gjort lite produktivt.

Litt av utfordringene vi står opp for per dags dato er bladt annet: proseser i samsvar ved oss selv. yes yes yes
-Huset står fortsatt.
-Per Sigve lagar framleis brød og har planer om å lage et bakeri, men ennå ikkje.
-Besty har fått nytt hår
-vi vurderer å bytte navn frå team domkirken, til Per Sigve and the mamas.Skriv gjerne en komentar på det om du ønsker

10 kommentarer:

kari! sa...

HeHey! Oppdatering!! :D
Eg lige det.

Jeg kom jo aldri på fredagen -selv om Elisabeth tror det!!- så jeg har enda til gode å være i det store, flotte huset deres!

Jeg gleder meg!

Grete sa...

AAA..Koselig med oppdatering Per:) Du e flinke:)

Team Domkirken i Tønsberg sa...

Tusen takk Grete! de gleda våre hjarte at du skriv på vår blogg:)

Mats sa...

Per & The Mamas! Den e som hånd i hanske

marit sa...

så søtt og barskt på en gang=)
I like..
Når er du tilbake i Grimstad Betsy?

Team Domkirken i Tønsberg sa...

Takka og bukkar MAts og MArit! fortsett sann, de lika vi!

jo Grimstad tur må de snart bli! eg ha veldi løst å kome å besøke deg, å dåkke! Holdt faktisk på å reise me team i veien i dag.Men hadde ingen ting me meg.
MEn eg får ta meg ei helg! Eg saknar deg Marit!

kari! sa...

Elisabeth: ÅFFER I ALL VERDEN SKAL JEG FORTSETTE Å SKRIVE PÅ BLOGGEN DIN NÅR DU/DERE IKKE SVARER MEG?

Bare Grete som er så heldig;)

Team Domkirken i Tønsberg sa...

ojojojojojjo ojojojojojjojoojojoj...(han dere faren te ho nabo jenta di, eller ka de va)

men ja, her må de ha skjedd ein STOR missforståelse! kan virkeli ikkje ka som har gått gale i systemet!

KARI VI ER EVIG TAKKNEMLIGE FOR ALLE DINE UTALLIGE KOMENTARAR! De rører ved våre hjerter!

kari! sa...

hehe! "ojojojoj" tilhører faktisk min far! Han er driiitgod på det!:)

OG TUSEN TAKK FOR AT DU E N D E L I G LA MERKE TIL MIN MLD OGSÅ;)

kari! sa...

f o l k e n s !
Dere har stagnert. Oppdateringer må komme på løpende bånd.

Lykke til!